useless blogger

Jag är en hemsk bloggare. Jag kan nog egentligen inte ens kalla mej bloggare, haha. Men grejen är såhär att jag inte har något fungerande internet hemma. Min kära router har fuckat ur totalt, så det är väldigt svårt för mej att kunna använda internet. Min käre bror är nämligen beroende utav sin kära dumburk så han använder den enda kära fungerande sladden hela tiden. Men nu, som tur är, sover han.

E och jag pratade i telen i en och en halv timme förut, fy satan vad jag hatar att hon är sjuk.
Nu till helgen och allt, men det sägs att hon ska kunna träffas på söndag iallafall. Tack gud.



Vi pratade som vanligt om spontanitet och impulser.
Vi både är fett sugna på att resa, konstigt va?
Det vore underbart om vi kunde börja jobba tillsammans och casha in pengar, beställa roskilde ticsen och sen vara lite impulsiva.
Jag spricker snart om inget händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0