What you going through


Om ett tag kommer det att dyka upp en ny design, hoppas att ni gillar den.
Ikväll blir det girlpower med M och V, melodifestival och tjejfilmer.. mm.

M sa att hon skulle skriva massa kul idag (nått hon såg på nattbussen b.l.a) men tydligen har hon vart för upptagen för det.
Igår var båda vi två idioter. Faktiskt första gången på länge som jag inte tyckte att det var särsklit kul att gå ut. Eller det var kul, men jag var inte peeeeeeepp. Inte så mycket mera med det.
Jag är iallafall glad att jag kan tillbringa denna dag med mitt livskärlek - nu ska jag äta!

♥ / e

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg :D

2009-02-15 @ 12:01:31
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0