freaky frukt

- Vad heter de här?
- Syfilis!
- Neeeee....
- Haha, nej physalis!

Igår var jag på min bardomsandrabästis/släktings och hennes bästis 18års fest.
De hade le pink som tema. Bland annat i kollektionen fanns det en rosa kondom klänning, jättefin, tror att E skulle passat perfekt i den, ha ha ha!
Ja, eftersom jag var tvungen att underhålla mej själv drack jag ganska mycket.. Dessutom hade jag inte hunnit äta nåt innan så imorse när jag vaknade var jag så hungrig så jag trodde att jag skulle spy av hunger, är ganska bakis också. Idag ska jag äta jättemycket.

Idag ska jag äntligen få träffa min älskade E en liten snabbis iallafall!
Det ska bli underbart!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är redo.


miss you darlo! greece 08

love / m

Kommentarer
Postat av: jeanny

sv: Honey på 5:an ;d



hm tror inte det ^^ ska du det ?

2009-02-21 @ 19:44:30
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0