Sydamerika + Argentina

Eftersom att jag är lite resnörd och inte har så mycket att göra en måndagkväll 22.44 tittar jag runt efter info om nästa stora resa. Tänkte såklart dela med mig av den bra info jag hittade. Så om du är intresserad av Sydamerika är det bara att klicka!
Repotarge i SvD om Sydamerika
Repotarge i BortaBra om Peru
Reportage i SvD om Buenos Aires
Plugga spanska i Argentina
Fakta om Argentina

bilder tagen i brasilia, brasilien, en lokal marknad som på eftermiddagar blev ett shoppingparadis!

♥/ e


Kommentarer
Postat av: Perfektion

mmm... brasilien :)



okej. jo det är samma här.. har inte gjort så mycke mer än suttit här idag. rikrigt skönt med lite latdagar ibland :) men nu är de nog snart att sova..

2009-02-02 @ 23:10:16
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Lollo

argentina hade varit ett häftigt resmål!

2009-02-03 @ 04:58:27
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0