pjåkig pilates

Hej bloggis, sorry att jag är lite dålig skribent, men mitt trådlösa internet att kollapsat totalt nu, och igår orkade jag inte gå ner i bunkern och sätta mej. Men nu sitter jag här! (här finns sladdar)
Jag skulle egentligen vart och fixat min kropp för beachen 2009 nu, men eftersom att min bror helt plötsligt blev vädigt trött så funkade inte det, ja, jag är lite bitter.
Men jag har kört en Marie Winsor Pilates workout istället, hehe.

I natt drömde jag att vi var på fest, med på festen var E, V, S, inte så ovanligt, och massa andra människor. Det som var lite underligt var att helt plötsligt så sitter vi och spelar öl-spelet eller nåt, V får panik och måste därifrån fort som fan, tror att hon mådde väldigt dåligt, och när jag tittar upp från mina kort ser jag två av mina lärare! Haha! Jag undrar om jag börjar få lite abstinens av både sprit och skola?

Men bli inte förvånad, ingenting är ju omöjligt.




♥/ m

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hehe jag körde pilates igår, har träningsvärk idag, otränad eller bra träning, det är frågan ;)

2009-02-10 @ 10:30:28
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. jag tränar friidrott :) tack, kan behövas! haha :)

2009-02-10 @ 10:30:45
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: eleni

hehe ok :D men då måste du ju tycka om det stora bråket med kissie haha jag tycker också det är lite kul och läsa. Ja du det undrar jag också, men det är webbdesign som är på fyra timmar.. så hur är det med er idag? /eleni

2009-02-10 @ 10:33:08
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0