mission complete

Jag har faktiskt städat nu, där fick du babylove! haha

Men nu är den stora frågan, vart är hon? Jag vill att hon ska komma tillbaka nu.
Det kommer nån!!
Nej fan, det var min bror...

Vi ska nog fixa lite käk när hon kommer. Vi har ju en litet "tävling" mot pearlie och empan att vi ska träna, äta nyttigt och sola/BUS:a hela februari. Eller det kanske mer är som en utmaning. Och jag ser mest fram emot att få vara brun, haha!
Som ni kanske märker på oss är vi inte särskilt petiga med maten, man är ju en livsnjutare som min pappa skulle ha sagt.

Fuck Victoria Secret lipgloss i want idomin


Kommentarer
Postat av: mariana-DG

haha aw tack dsma, eller hur idomin :D

2009-02-02 @ 16:24:57
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Felicia

Idomin är ju iallafall kalasbra mot torra läppar, jag använder det varje natt när jag sover så jag vaknar alltid upp med lena läppar :)

2009-02-02 @ 20:11:12
URL: http://futureinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0